neděle 20. listopadu 2016

Černokostelecká 12-ka

aneb krátký závod pro (ostatní) běžce – dlouhý závod pro mne :-)

Když jsem na konci března opouštěl po operaci Motol (...pak se tam ještě často vracel...) a plánoval jak zase po roce a půl začnu běhat – dal jsi jeden hlavní závazek – určitě se nehnat do žádných závodů, abych si dokazoval zašlou slávu :-) a to především a fakt ne letos!!!



No tak je tu sobota 5. listopadu a já stojím na startu Černokostelecké dvanáctky – v pivovaru v Kostelci nad Černými lesy :-) Jak už to tak bývá – za vším hledej kamarády – takže je tu se mnou Martin – známý sázavský cyklista, s kterým teď taky občas běháme. Jelikož jsem (snad) dočasně bez ŘP, byl jsem moc rád za odvoz dalším Martinem (taky cyklistou...) a jeho ženou. Ti nás samozřejmě přišli povzbudit na start, mezitím si šli nakoupit :-) a pak přišli povzbuzovat k cíli.
Dohledal jsem jedno naše společné foto z letního výběhu – Martin (řidič), já, Martin (běžec):


Plán byl běžet závod spíš odpočinkově – užít si tu atmosféru, dostat se mezi lidi – poslední závod, který jsem běžel byla Silva 2014 (107km). Nicméně … vyrazil jsem chrtím tempem – no ono to bylo po startu z kopce, ale i tak ... tempem 4:03 min/km jsem letos ještě neběžel ani z kopce :-) „Výsledek“ se brzy dostavil – v každém stoupání začínám lapat po dechu a říkám si, že jsem bl*ec, že jsem se nechal takhle strhnout...a klasicky přepálil začátek. Inu jak teď říká moje dcera v první třídě, když ji něco nejde – „Já se to teprve učím“ – no tak já jsem teď vlastně taky takový běžecký začátečník :-)

V další fázi mě začali předbíhat běžci … a to nejen běžci – takže:
– nejdřív mě předběhl PES, ale pozor – měl na sobě oficiální startovní číslo !!!, ještě bylo komické, že pániček ho musel pamlskama zpomalovat, kdežto já bych potřeboval něco pro zrychlení...
– pak mě předběhl pán v obleku, ale aby potupa nebyla zas taková musím uvést, že měl běžecké boty
– které ovšem neměla slečna, která běžela v tenkých sandálech a lehce mě předběhla i v technicky náročnějším seběhu v lese, kde já jsem si užíval se svými inovejty :-)

Tady jsou ti dva – čest jejich výkonům – fotku psa sportovce jsem bohužel nikde nenašel :-)

 

Ale jo … doběh jsem do cíle, nakonec to nebyl takový debakl, skončil jsem sice v druhé půli startovního pole, ale tempo pod „šest“ jsem uhájil a podle mých hodinek v čase 1:12... Martinovi, mému spoluběžci, chybělo asi dvacet vteřin aby se dostal pod hodinu, takže slušný výkon – což prý bylo tím, že si večer předtím poctivě mazal bolavá kolena alpou :-)

Druhý den "pro spravení nálady" delší běh, v lehkém dešti, do listnatých lesů, s další částí naší sázavské bežecké skupiny:

 

... a pak už jen plánování co dál? Asi je to jasné: hlavně běhat / trénovat! :-) a pokud bude vše ok tak Zimní běh na Blaník – kde hlavně nechci přepálit začátek :-)

Běhu a kamarádům zdar!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
(část fotek půjčena z fb a stránek: http://www.pivovarkostelec.cz/cernokostelecka_12)

...a ještě se i "našla" fotka Martina v cíli: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=347756925585346&set=p.347756925585346&type=3&theater


2 komentáře:

  1. Dokazu si predstavit co to je se po case vratit k zavodum.. To nateseni:).. Velka gratulace, cas 1:12 (ta 12 na konci je obzvlast pekna) je hezky i na pohled a pocitove, jak ctu nema chybu!
    Drz se a tesim se na nejake setkani! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, k radosti stačí i tyhle menší závody - když je tam člověk s kamarády:-) MSF!
      R.

      Vymazat