sobota 1. února 2014

Věci se daly do pohybu

Úvod
Leden – naběháno 325 km... nechápu, jak se mi to podařilo a jsem stále živ a zdráv... přihláška na Brdskou stezku mi leží na stole, Ďuri nám sehnal ubytování na Silvě... mám pocit, že se věci daly do pohybu, ale nevím (ještě) přesně jakým směrem ....

Leden
Ale popořádku ... v lednu, přesto, že jsem na začátku dobíral antibiotika, můj měsíční PR tedy 325 km, nastoupáno 5 014 m, průměrná délka běhu 19,12 km. Pro mě opravdu úspěch .... vzpomenu si, že to ještě nejsou ani dva roky, co jsem sotva zdolal 4 km na jeden zátah a mírné stoupání v Sázavě ke kolejím byl nepřekonatelný problém ...:-) Jen jsem si teď ověřil, že to jde, když se chce – jen je potřeba překonat lenost ..

Plány
Brdská – ta je jasná .... tedy ještě nikdy jsem neuběhl 50 km, vlastně si nevzpomínám, že bych je někdy ušel, ale z tohodle už se nevyvlíknu ...

Silva ? Raději ani nepomyslet :-) Co tam vlastně poběžím ? Manželka se mě taky ptala – odpověděl jsem ji, že ještě nevím... můžu běžet půlmaraton, maraton, ... (v tomto případě jsou tři tečky důležité) – už mě trochu zná, tak mi říká – To ti bude blbý běžet jenom maraton, když ostatní poběží víc... Do toho mi Ďuri píše “motivační” emaily... ufff...ještě se rozmyslím, do čeho se pustím... Sváťa mi zase píše "veselé" emaily, že sázavský rozhlas hlásil, že v úterý kolem půlnoci bylo v Sázavě spatřeno podezřelé běhající individum a ať si na něj dáme všichni pozor ! ...ano, byl jsem to já ... :-)

Těšení a obavy
Těším se co přijde, ale  trochu (...jenom trochu ?) se i bojím, abych si neuřízl ostudu až někde odpadnu ... jediné co mě uklidňuje je, že si říkám, že zrovna na mě není nikdo zvědavej...

Konec ledna – aneb jak to bylo doopravdy 
Nastal poslední týden v lednu a já tušil, že těch tři sta dám ...
V úterý vybíhám ve 21 hod, kroužím po Sázavě, dávám 24 km – s lednovou kilometráží to vypadá nadějně...
Ve středu odpoledne běhám v Praze kolem Kunratického potoka (tam bylo sněhu...) – jsem omezen časem – jak synovi skončí fotbalový trénink – dávám jen 13,5 km a po pravdě melu z posledního – do tři sta mi chybí 1,5 km :-) To za ty dva dny už nějak dám, ne ? :-)
Ve čtvrtek únavová krize – večer mi doma manželka řekla, že vypadám hrozně :-( a opravdu jsem se tak i cítil...
V pátek večer to není o moc lepší a navíc je potřeba se věnovat rodině ... už si říkám, že těch 298,5 stačí nebo, že budu lhát a budu říkat, že jsem za leden dal 300 ... jenže lhát se nemá ... tak když už je rodina tak nějak uložená ... oblékám se (...jak se mi nechtělo!!!!!!!!!!) a vybíhám ve 21:30 ... říkám si – tak se ukaž ty frajere ... jakej seš běžec – tvrďák...:-) No abych to zkrátil...: 26,5 km přes okolní lesy a vesnice, nastoupáno 480 m, bez zastavení/pití, doběh v 00:17 a běželo se mi překvapivě dobře... ok, je to doma...:-)

Jeden hezký běh – FOTO
sobota 25. ledna (ano - ta sobota co končila Honzova oslava), trail, 25 km, nastoupáno 477 m )

  

Běhu zdar !

RS

------------------------
Dodatek 5.2.2014: Věci se daly do pohybu i jinde :-) http://tri-dave.blogspot.cz/

9 komentářů:

  1. Ohledně tvých obav ze Silvy bych připomněla to, že i Honza se poprvé vrátil s nepořízenou (ještě že jsem vyzobávala ty milníky :o). O to víc měl důvod se tam vrátit a Silvě to ukázat. Čili není ostuda padnout, je ostuda zůstat ležet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, teď se nám to hodí, že máme ten Honzův blog naštudovanej :-) já vím, nesmím to brát zas ta vážně :-)
      Díky a měj se !
      R.

      Vymazat
  2. Padesátku dáš v pohodě, neměj strach (taky jsem nikdy nic tak dlouhýho neběžela a šlo to ;-) a na Silvě? Na Silvě samozřejmě 103!! Za nás, co nemůžeme a taky proto, že takovouhle vnitřní sílu je hřích nechat "flákat se" na maratonu ;-) Jen houšť a větší kapky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky ! ...každé povzbuzení je pro mě důležité... Měj se fajn !
      R.

      Vymazat
  3. :) Leona to rekla spravne.. I kdyby to nahodou na Silve nevyslo.. Tak o co jde? Vyjde pristi rok.. I kdyz to tvoje nadseni.. je mi necim povedome:)..
    A tak jen drzim palce! At se dari.. Ono silene veci se deji tem otevrenym a nadsenym.. tedy rekl bych ze to tak je a ma to tak byt:).
    MSF! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano - je to tak, jak píšeš, jak psala Leona... Po tom co jsem zhubnul (což byl můj prvotní běhací cíl...) bych už to mohl jen tak "udržovat" ... ale něco mě nutí vymýšlet si další (nebo "delší") blbosti...:-)
      Díky !
      R.

      Vymazat
  4. Richarde, na Silvě neváhej a jdi do 106,5km (oficiální 103) Za 5 měsíců se na to dá natrénovat - vím to z loňska! A že krize budou, o tom nepochybuj, ale neboj se, jen měj respekt. Ať ti to běhá ve zdraví a v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky za podporu... ano, už jsem v běžecké hospodě slyšel ty historky, že to není 103, ale více :-) Ano, chtěl bych to zkusit - zároveň vím, že je na to potřeba opravdu natrénovat... že jen silou vůle to člověk asi nedá... Díky a měj se !
      R.

      Vymazat
  5. Vidím že na Silvě bude letos přesila (nebo přesilva) RM oddílu. Jsem zvědav pro jakou trať se nakonec rozhodneš a těším se že se tam uvidíme. MVP

    OdpovědětVymazat