úterý 31. prosince 2013

Můj běžecký prosinec

aneb Vánoce na blátě a Silvestr na suchu :-)

Jak jsem v prosinci běhal nebo spíš neběhal jsem popsal v mých dvou předešlých příspěvcích. V řeči čísel to vypadalo takto:
  • 161 km, nastoupáno 2 861 m, průměrná délka běhu 20,14 km
navýšil jsem si alespoň průměrnou délku běhu :-)

Když jsem byl v pátek 27.12. s dcerou na ORL na kontrole, připomněl mi pan doktor ať si v jedenáct zavolám, že přijdou moje výsledky...  Bránil jsem se, že už je to zbytečné, že jsem zdráv a za posledních pět dní už jsem naběhal skoro sto kilometrů a cítím se výborně -  Jo, vy jste vlastně ten sportovec...ale zavolejte si, kdyby tam něco bylo....  No, výsledky přišly a bylo mi sděleno, že jsem bacilonosič se streptokokem v krku a je třeba mě přeléčit antibiotiky ...takže z toho ten Silvestr na suchu... :-( Ale jinak jsem byl celý rok zdráv, aby to podle prosince nevypadalo, že jsem nějaký hypochondr :-) !

Je asi dobré zhodnotit celý běžecký rok 2013 ... což je můj druhý kalendářní rok kdy běhám - takže i s porovnáním s předchozím rokem:
  • 2013: 1 851 km, nastoupáno 25 782 m, průměrná délka běhu 14,3 km
  • 2012: 1 060 km, nastoupáno 15 190 m, průměrná délka běhu 9,3 km
Další takový osobní údaj je moje váha v prosinci ... 81,5 kg ... ve srovnání s cca sto šesti na začátku běhání před necelými dvěma roky z toho mám opravdu radost !

Když se ohlédnu za svými důležitými běžeckými událostmi v tomto roce, tak to určitě byl Pražský maraton a Jesenický půlmaraton. S oběma těmito akcemi se mi spíše než vlastní závod vybaví něco jiného:

Pro Pražský maraton je to ten víkend po maratonu, kdy jsem dle všech předpovědí mého okolí (a vlastně i mých vlastních...) měl ještě léčit rány a únavu a ejhle já jsem s kamarády běhal na Štrbském plese (za tři dny - během konference - něco přes čtyřicet km) a bylo to super ! Pro připomenutí si sem dávám pár fotek:
 
Dag a Tomáš | Tomáš a já (Jánské pleso)

 
Dag | já (směrem na Popradské pleso)

S Jesenickým půlmaratonem (myšleno pohoří Jeseníky nikoliv Jesenice u Prahy...) se mi zase vybaví jak jsem k vůli němu opustil rovinky a asfaltky a začal bojovat s kopci (a zároveň se více ponořil do přírody...). Ten boj se tak nějak časem změnil v přátelství, protože kopce jsou teď moji kamarádi, kteří mi pomáhají se zlepšovat v běhu...

K Jesenickému půlmaratonu mám tyhle dvě fotky:
  
Seběh k cíli (hezké číslo 333)... | ...už v cíli s mým synkem

... no a běžecké plány na rok 2014 ? Ano, mám :-)

Tak běhu zdar !

RS







4 komentáře:

  1. :) jak jsou ty bezecke pribehy podobne a pritom jine:).. a pak zase stejne..:)..

    stastnou cestu do noveho roku! at se dari, at to beha!!! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honzo, tobě též ať se daří !!! ... díky těm svým prosincovým "lapáliím" jsem zjistil jaký už jsem na běhu závislák :-)

      Vymazat
  2. Přeji ti vyběhnutí do roku 2014 tou správnou nohou a po celý rok běžeckou pohodu a usměv na tváři :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky moc, tobě taky běžeckou pohodu celý rok 2014 !

      Vymazat