středa 23. října 2013

PETZL NAO: Co se dá ještě vymyslet na čelovce?

... jsem si myslel, že už nic, ale to jsem se spletl :-)


[klikněte na obrázek pro zvětšení]

Na stránkách skyrunning.cz jsem našel článek o čelovce PETZL NAO (stránky výrobce petzl.com).
Ve výše uvedeném článku je čelovka hezky popsána - a co mě opravdu "fascinovalo" je, že s k ní dodává software a čelovku si musíte nakonfigurovat přes PC ...

Hlavní funkcí ovšem je "Reactive Lighting Mode", který přizpůsobuje svit čelovky okolnímu světlu a též vašemu pohledu - do dálky, na blízko, na velmi blízko (např. do mapy). Tím především "lépe vidíte" a též se optimalizuje životnost baterií.

Další užitečnou vychytávkou je, že čelovka má vlastní dobíjecí akumulátor, který lze vyměnit za standardní AAA baterie.

Níže uvedené video najdete i na stránkách výrobce.


Moje čelovka za body z věrnostního programu Agipu bledne závistí a smutně poblikává :-)

Tak běhu zdar !
RS

Žádné komentáře:

Okomentovat